Friday, 1 February 2008

Παράπονα για κακή υπηρεσία του London Underground

Στις 11 Ιανουαρίου η Metropolitan γραμμή είχε πρόβλημα με αποτέλεσμα να κολλήσω στο μετρό για 25 λεπτά. Καθ' ότι περίμενα μια εξήγηση για αυτή την αργοπορία έστειλα ένα γράμμα στην εξυπηρέτηση πελατών του London Underground. Η απάντηση ήτανε άμεση και αφού με ενημερώσανε για τα προβλήματα που υπήρχανε μου δώσανε και ένα εκπτωτικό κουπόνι με όλη την επιστροφή χρημάτων για εκείνη την ημέρα.

Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο, απλώς άψογοι. Για ακόμα μια φορά οι Βρετανοί δείχνουνε ότι σέβονται τους πελάτες τους και θέλουνε πάντα να τους προσφέρουνε το καλύτερο.

Αναρωτηθείτε αν κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει, έστω και στη σκέψη, στην Ελλάδα.

5 comments:

Unknown said...

Ωραίο το blog σου - μ'αρέσουν blog του εξωτερικού που κάνουν συγκρίσεις με την Ελλάδα. Γκρινιάρη διαβάζεις?

Panos Konstantinidis said...

Σε ευχαριστώ Θέμο. Τον γκρινιάρη δεν τον ξέρω, έχεις link;

Unknown said...

http://gkriniaris.blogspot.com/

ε said...

Εγώ ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι; Υπάρχει μια κάποια βάση δεδομένων ας πούμε, με ένδιαφέροντα Ελληνικά blogs ή απλά σερφάροντας βρίσκεται άλλα blogs;...

Πάντα αναρωτιόμουν για αυτό.

Panos Konstantinidis said...

Απλώς σερφάρω...