Monday 23 March 2009

Ενοικίαση αυτοκινήτου από την atak

Δε μου αρέσει να δυσφημώ αλλά αυτό πρέπει να το πω. Πριν από λίγες μέρες έλαβα ένα γράμμα από την Ισλανδία όπου η εταιρία ενοικιάσεως atak μου ζητούσε 600 λίρες για ζημιές που δεν έκανα. Προσπάθησε μάλιστα να πάρει τα λεφτά από τον τραπεζικό μου λογαριασμό αλλά δεν μπόρεσε. Θεωρώ τη συμπεριφορά τους άκρως αντιεπαγγελματική. Παρέδωσα το αυτοκίνητο στην ώρα του αλλά δεν το πήρανε στην ώρα τους. Δεν υπέγραψα καν incident report form και μου καταλογίσανε ζημιές. Και προσπαθήσανε να με χρεώσουνε 600 λίρες χωρίς καν να με ενημερώσουνε. Προσοχή λοιπόν αν επισκεφθείτε το Ρέικγιαβικ και θέλετε να ενοικιάσετε αυτοκίνητο μην το ενοικιάσετε από την atak. Προτιμήστε τη Hertz.

2 comments:

Dr Ino Agrafioti said...

:-Ο 600 λίρες;!;!;! μα με τόσα αγοράζεις άλλο αυτόκινητο! Ελπίζω να καταφέρεις να ξεμπερδέψεις μαζί τους χωρίς το πρόστιμο! :-)

Panos Konstantinidis said...

Αυτό ακριβώς. Με αυτά αγοράζεις άλλο αυτοκίνητο. Ξεμπέρδεψα μαζί τους, τελικά δεν καταφέρανε να μου τα πάρουνε (τους είχα δώσει τη χρεωστική που δεν είχε τόσα λεφτά μέσα :D... κάτι μου έλεγε πως είναι απατεώνες με το που τους είδα).