Monday 12 October 2009

Ηλιακός φορτιστής, μέρος δεύτερο

Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον ηλιακό μου φορτιστή. Ένα μήνα στην Ελλάδα και η μοναδική συσκευή που έχω φορτίσει μέσω ΔΕΗ είναι ο η/υ μου, που δυστυχώς δεν υπάρχει αρκετή ενέργεια για ηλιακή φόρτιση. Ακόμα και όταν συνδέσω τον η/υ με τον η/φ ναι μεν φορτίζει αλλά με πολύ αργούς ρυθμούς. Είναι αδύνατον να φορτίζω τον η/υ και να τον χρησιμοποιώ ταυτοχρόνως, πρέπει να είναι κλειστός.

Εδώ και ένα μήνα δεν έχω χρησιμοποιήσει ούτε στο ελάχιστο τη ΔΕΗ για να φορτίσω

  • iRiver mp3 player

  • iPod mp3 player

  • PSP

  • 2 κινητά τηλέφωνα


και αν συνεχίσει η καλοκαιρία δε βλέπω να τη χρησιμοποιώ για αρκετό καιρό ακόμα. Σε γενικές γραμμές ένα κινητό (LG) φορτίζει σε περίπου δύο με τρεις ώρες με μεσημεριανό ήλιο (12 με 2).

Μοναδικό μειονέκτημα του η/φ είναι ότι δεν έχει μπαταρία και το ρεύμα πρέπει να διοχετεύεται απευθείας στις ηλεκτρικές συσκευές. Μου είναι δηλαδή αδύνατον να τον χρησιμοποιήσω σε ώρες εκτός ηλιοφάνειας.


2 comments:

Γιώτα Παπαδημακοπούλου said...

Να που τελικά έγινε χρήσιμο πολύ γρήγορα! :p
Άντε... να έρθει το κρύο αλλά να κρατήσει η ηλιοφάνεια να κάνεις κι εσύ την δουλειά σου!

Panos Konstantinidis said...

Χεχε μακάρι Γιώτα. Πάντως είμαι πολύ ενθουσιασμένςο με τον η/φ, όχι ότι θα γλιτώσω ρεύμα, ένα κινητό χρησιμοποιεί απειροελάχιστο για να φορτίσει, απλώς αισθάνομαι ότι ως ένα ποσοστό ανεξαρτητοποιούμαι από τη ΔΕΗ!