Saturday 5 January 2008

Μαϊμούδες και χιμπατζήδες στην Αθήνα

Όπως σε όλες τις εορτινές περιόδους αποφάσισα να περάσω και εγώ τις διακοπές μου στην Ελλάδα και δη στην Αθήνα. Είχα αρκετό καιρό να έλθω για ημέρες, και πιο πολύ να οδηγήσω, και μου έκανε μεγάλη εντύπωση οι μαϊμούδες και οι χιμπατζήδες που κυκλοφορούνε στην Αθήνα. Αναφέρομαι φυσικά στις καθόλου συμπαθητικές τάξεις των ταξιτζήδων και των οδηγών δικύκλων.

Δύο είδη ζώων (συγγνώμη στα -κατά τα άλλα- συμπαθητικά μαϊμουδοειδή) που έχουνε κάνει την Αθήνα κόλαση (φυσικά υπάρχουνε και κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις).

Βρε πίθηκοι οδηγοί δικύκλων, αφού δεν ξέρετε να οδηγείτε τί το παλεύετε; Είστε χειρότεροι και από τις μαϊμούδες, αφού τουλάχιστον οι μαϊμούδες μπορούνε να εκπαιδευτούνε και να μάθουνε, εσείς απλώς υπάρχετε, άχθος αρούρης, και κάνετε τη ζωή μας δύσκολη. Πάρτε μια μπανάνα και καθήστε στο κλουβί σας βρε ηλίθιοι, ή πάρε τε τα γαμημένα τα ΜΜΜ. Όχι βρε χιμπατζή δεν έχει δικαίωμα να περάσεις εμπρός από τα αυτοκίνητα που περιμένουνε στα φανάρια, ούτε να ανεβείς σε πεζοδρόμιο. Και ούτε έχεις δικαίωμα να μου στραβώσεις τον καθρέπτη και να ζητήσεις και τα ρέστα. Ναι σε εσένα μιλάω καθυστερημένε, στην Ιουλιανού που ζητούσες και τα ρέστα παλιομαλάκα. Και βάλε και ένα γαμημένο κράνος και μην περνάς με κόκκινο γιατί αν χτυπήσεις από τα δικά μου τα λεφτά θα σε πληρώνω, άρρωστε καραγκιοζάκο.

Βρε ουρακοτάγκοι ταξιτζήδες, τι σκατονοοτροπία είναι αυτή που κουβαλάτε; Όχι δεν επιτρέπεται να σταματήσεις όπου να 'ναι για να πάρεις πελάτη. Όχι δεν επιτρέπεται να καπνίζες μέσα στη σακαράκα σου που μας την πασάρεις για αυτοκίνητο περιοπής, όχι δεν επιτρέπεται οι ζώνες ασφαλείας στο πίσω κάθισμα να είναι "κολλημένες", ούτε να οδηγείς σε λεωφορειολωρίδα. Και ούτε επιτρέπεται να παίρνεις 50 ευρώ για μια διαδρομή αεροδρόμιο-Περιστέρι ρε ουρακοτάγκε. Ρε Ούγκα ούγκα γαμώ τη Μάο Μάο σου που επειδή οδηγείς ταξί νομίζεις ότι έπιασες τον παππά από τα αρχίδια. Φάε τη μπανάνα σου και πίσω στο κλουβί σου, μαλακισμένε υπάνθρωπε.

Άι στον κόρακα μαλάκες που έχετε μετατρέψει την Αθήνα σε χαμαιτυπείο. Χου ρε, ξεφτύλες.

2 comments:

ε said...

Το πρόβλημα είναι όντως μεγάλο. Έχω να πάω Αθήνα από τις 24 Σεπτεμβρίου 05 (συναυλία Primordial) αλλά τα πράγματα εκεί είναι τραγικά - όχι ότι αλλού δεν είναι, απλά στην Αθήνα το παραγαμάτε. :)

Panos Konstantinidis said...

Δε χάνεις και τίποτα. Καλύτερα στην επαρχία. Και εγώ αν δεν είχα (κάποτε) τη δουλειά μου στην Αθήνα ούτε που θα πατούσα ποτέ. Μόνο το αρχαίο της παρελθόν αξίζει.