Thursday 10 January 2008

Ακόμα ένα ιστολόγιο...

Για να δούμε πώς θα τα προλαβαίνω όλα αυτά.

Αυτό το ιστολόγιο το άρχισα με σκοπό να γράφω γενικές σκέψεις και ιδέες που έχω. Στην πορεία είδα ότι τελικά η μεταλλική μουσική καταλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο τμήμα αυτών που σκεφτόμουνα και ζούσα, οπότε αποφάσισα να αρχίσω ένα συγκεκριμένο ιστολόγιο αφιερωμένο μόνο στο μέταλ.

Ως πρώτη καταχώρηση αποφάσισα να αντιγράψω το post των Kreator. Το νέο ιστολόγιο το ονόμασα momentsofmetal . Ο,τιδήποτε σχόλια έχετε (ειδικά για το template και το χρώμα του, ήθελα κάτι όχι τόσο μαύρο, πιο πολύ κοντά σε γκρι) είναι ευπρόσδεκτα.

9 comments:

ε said...

Σκεφτόμουν να σου ζητήσω να ανοίξουμε ένα παρέα και να βάζουμε κανά δίσκο μια στο τόσο.

Και εγώ σταμάτησα να ανεβάζω στο Εχετλαίος κυρίως για το λόγο του ότι απλά δεν κολλάνε...

Βέβαια θα ξαναρχίσω να γράφω συχνά επειδή αγόρασα ένα λαπτοπ την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε έχω μέρος να γράφω. (Θάνατος στα νετ καφέ.)

Panos Konstantinidis said...

Σε προσκαλώ :)

Panos Konstantinidis said...

... το απόγευμα που θα παώ σπίτι, δε θυμάμαι το e-mail σου απ' έξω :)

Panos Konstantinidis said...

Σου έστειλα ήδη e-mail.

ε said...
This comment has been removed by the author.
Panos Konstantinidis said...

Σου το έστειλα στο hotmail. οκ θα σου το στείλω σε αυτό.

ε said...

Είμαι μέσα, θα αρχίσω να βάζω και δικά μου σε λίγο. ;)

hotmail έχω αλλάει, μάλλον δεν έχεις ξαναμπεί να το δεις, σε έκανα αντ στο messenger... ;)

Panos Konstantinidis said...

Θα μπω σήμερα αν είναι να σε βρω. Να σου πω, θέλεις να σου σβήσω το post με το e-mail σου ή να το αφήσω; Για λόγους spam και μόνο.

ε said...

Το έσβησα εγώ. Θα είμαι online μέχρι τις 4 ώρα Ελλάδας, τώρα είναι μιάμισι, αν είναι να τα πούμε. ;)

Αλλιώς βλέπουμε το σαββατοκύριακο.